Technologická společnost Neogenia představila novou službu s globálními ambicemi pro uskutečnění automatických hlasových hovorů. Neogenia Voice slouží pro zasílání hromadných hlasových zpráv na stovky telefonních čísel naráz včetně okamžitého sběru zpětné vazby s možností samostatné obsluhy přes administrační rozhraní nebo klientské API.
Služba dokáže uskutečnit hovor na zvolená telefonní čísla a z předem nadefinované zprávy vygenerovat pomocí TextToSpeech syntetizátoru s pokročilou podporou skládání operací v sedmi světových jazycích přehrát hlasovou zprávu či libovolnou audiostopu. Zprávu navíc umožňuje sestavit z několika desítek segmentů, které mohou jednotlivé přístupy kombinovat a zajistit tak Interactive Voice Response zmáčknutím nadefinovaných kláves, hovor přesměrovat na jiné číslo, zanechat vzkaz či nastavit jiné předem dané scénáře. Segmenty na sebe mohou libovolně navazovat, navigaci v nich zajišťuje běžný stisk tlačítka.
Veškeré reakce příjemce jsou v reálném čase zaznamenány. Obsluha služby Voice okamžitě zjistí, kolik telefonních čísel hovor zvedlo, kolik odmítlo, přerušilo, případně která čísla již nejsou platná. U anket nebo větvených zpráv také zaznamenává jednotlivé číselné volby pro každé číslo, které předkládá v přehledných grafických výstupech. Samozřejmostí je integrace do API klienta.
„Telefonní hovor je i v současné době stále nezastupitelný komunikační kanál. Reaktivita na telefonát je velmi vysoká, stejně tak vnímaná důvěryhodnost sdělení, pokud je relevantní. Automatizované hlasové hovory – či terminologicky lépe nazývané hlasové zprávy – se díky novým technologiím stávají jak samostatným nástrojem, tak skvělým doplňkem pro komunikaci marketingových i veřejných subjektů,“ řekl Ondřej Švrček, CEO, Neogenia.