Čtyři veletrhy, nové služby a přes 1 000 obsloužených zákazníků. České společnosti Neogenia se na veletrzích Mobile World Congress, CeBIT, Jobfair a Amper podařilo vzbudit mimořádný zájem.
Centrem pozornosti se na expozicích staly novinky – Neogenia Voice a Spothill, které otevírají cestu pro hromadný sběr informací a chytré cílené oslovení a navigování.
„Veletrhy jsou místem, kde můžeme odborné i laické veřejnosti prezentovat nejnovější trendy v odvětví inteligentních technologií. Překvapil nás mimořádný zájem evropských i mimoevropských zákazníků o naše produktové novinky. Potvrdil se nám tak strategický záměr společnosti zpřístupňovat technologie určené pro B2B segment trhu,“ řekl Ondřej Švrček, CEO, Neogenia.
Mobile World Congress 2015
Prvním veletrhem, kterého se účastnili zástupci Neogenia, byl Mobile World Congress 2015, pořádaný 2. až 5. 3. 2015 v Barceloně. Jde o nejvýznamnější událost v mobilním kalendáři, kde celosvětoví výrobci, distributoři a partneři představují své novinky v oblasti telekomunikací. Na tomto místě jsou k vidění technologické inovace, které budou formovat budoucnost celého odvětví. Neogenia se na veletrhu setkala s předními SMS agregátory, kteří mají zájem posílat svůj traffic do ČR právě ve spolupráci s Neogenií.
CeBIT 2015
Další významnou událostí pro společnost byla účast na veletrhu CeBIT v německém Hannoveru. Veletrh CeBIT probíhal od 16. do 20. 3. 2015 a jde o jeden z největších celosvětových odborných veletrhů zaměřených na ICT. Na stánku Neogenia zástupci návštěvníkům prezentovali novou službu Neogenia Voice, jejíž vývoj trval přes dva roky a která bude velmi brzo oficiálně představena i v ČR. „Jsme velmi rádi, že jsme tuto unikátní službu mohli představit právě na veletrhu CeBIT. Ještě více nás těší reakce návštěvníků a také to, že jsme se přesvědčili, že jde o naprosto unikátní službu i v celosvětovém měřítku,“ uvedl Jan Šimecký, CTO, Neogenia.
Jobfair
Zástupci Neogenia se také zúčastnili 23. 3. 2015 veletrhu pracovních příležitostí Jobfair na VUT v Brně. Na přednášku o produktech společnosti dorazilo rekordní množství zájemců a dost možná šlo o nejpočetnější účast ze všech přednášek na tomto veletrhu. „První živá demonstrace nového nástroje pro hromadné rozesílání hlasových zpráv Neogenia Voice vzbudila velký zájem a překvapení ze strany absolventů i studentů FIT VUT,“ uvedl Ondřej Švrček, CEO, Neogenia.
Ampér 2015
Posledním veletrhem v nabitém měsíci březnu byl veletrh Ampér 2015, který se uskutečnil na „domovském“ brněnském výstavišti ve dnech 24. až 27. 3. 2015. Společnost Neogenia na něm pro návštěvníky veletrhu zajistila v hale V pilotní ukázkový projekt unikátní indoor navigace. V takto ucelené komerční podobě šlo o vůbec první nasazení v České republice. Navigace byla zprovozněna rozmístěním speciálních vysílačů – tzv. spotů – fungujících na technologii Beacon (elektronických majáků) a aplikaci Spothill. „O navigaci a informace o projektu Spothill projevilo zájem na letošním veletrhu Ampér přes 1 000 návštěvníků, což považujeme za naprosto skvělý výsledek vzhledem k tomu, že je služba úplně nová i v rámci využití pro obdobné účely na evropské půdě. Na veletrhu MWC v Barceloně jsme měli možnost vyzkoušet obdobnou aplikaci, ale s hrdostí můžu říci, že naše aplikace funguje mnohem přesněji a je uživatelsky příjemnější,“ řekl Roman Studený, vedoucí projektu Spothill v Neogenia.