Výrobce oblíbené značky dětských nápojů Jupík uvádí v těchto dnech tři nové TV spoty. V každém ze spotů se můžeme vydat s jejich hlavními hrdiny za jiným druhem zábavy. Ať už se v nich dětem podaří projít strašidelnou stezku odvahy při noční táborové hře nebo sjet kopec na mountainboardu, dočkají se od postaviček z Jupíka zasloužené pochvaly a uznání.
Novými TV spoty, které spojuje heslo „Nekroť své nápady“, tak Jupík navazuje na svou snahu o rozvoj dětské aktivity, fantazie a zábavy. Spuštění nových spotů je načasováno současně s uvedením nových příchutí a formátů dětských vod Jupík Crazy Aqua na začátek dubna. Podobné podpoře, motivaci k pohybu a nabádání k aktivní zábavě se Jupík věnoval už v loňském roce, kdy spustil úspěšnou soutěž i TV spoty s mottem „Ukaž všem, co dokážeš.“ Nová série TV spotů, tentokrát s mottem „Nekroť své nápady“, na tyto snahy navazuje a jejím cílem je probudit dětskou fantazii a podpořit děti v aktivní zábavě. V nových hravých spotech doprovází děti a fandí jim postavičky z loni uvedeného a mezinárodně oceněného designu dětských nápojů Jupík.
Každý z aktuálních spotů odkazuje na jednu z produktových řad portfolia značky Jupík. Ty tvoří ovocná řada Jupík Funny Fruit, řada vod pro malé sportovce obohacená vitamíny Jupík Sport Aqua a řada vod Jupík Crazy Aqua. Právě poslední zmiňovaná prošla v poslední době největším množstvím změn. Na začátku dubna byla doplněna o dvě nové příchutě malinu a citron a také o nové formáty lahví o objemu 0,33l, které jsou perfektní pro zahnání žízně malých objevitelů. V těchto zmenšených formátech si mohou děti pochutnat na Jupíku Crazy Aqua jahoda a malina. Nové TV spoty běží od 1. 4. na kanálech skupin TV Nova, TV Prima, TV Barrandov a AT media. Objeví se spolu s bannerovou kampaní také na internetu.