Mezi zadavateli v segmentu bankovních a spořitelních služeb to byla v roce 2017 Komerční banka, kdo umístil nejdražší inzerci: její hodnota přesáhla 469 milionů korun. Druhá Air Bank využila loni reklamní prostor v hodnotě téměř o 30 milionů nižší.
Třetím největším zadavatelem reklamy byla mezi inzerujícími bankami ČSOB. Výsledky vychází z celoročního monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere.
Komerční banka umístila v roce 2017 reklamu v celkové ceníkové hodnotě 469 milionů korun, což u ní představuje 12% nárůst oproti roku 2016. Inzerce Air Bank dosáhla ceny 441 milionů korun. U tohoto zadavatele jde navíc o více než 50% nárůst hodnoty od roku 2016. Československá obchodní banka (ČSOB) využila reklamní prostor v celkové hodnotě 408 milionů korun – u ní to na rozdíl od prvních dvou zadavatelů představuje hrubé investice na úrovni roku 2016.