První český výrobce vířivek – firma USSPA – ve 20. roce svého působení na trhu nezahálí. „Na jaře jsme uvedli novou generaci šesti vířivek, představili jsme novou tvář firmy s redesignem loga, za 1. pololetí jsme dosáhli 100% nárůst v meziročním srovnání se zakázkami uzavřenými v loňském roce a už během říjnového Designbloku uvedeme na trh další novinku“ říká Kateřina Kadlecová, ředitelka firmy USSPA.
Podzimní část kampaně je zaměřena na osvětu k tématu celoroční využívání vířivky. „Pro uživatele venkovních spa s podzimem sezóna koupání rozhodně nekončí. Naopak jim nastává atraktivní období barevných výhledů do krajiny a nevšedních zážitků při koupání v termálním bazénu i za chladného počasí. Naším úkolem tedy byla prolomení tabu mezi potenciálními zákazníky. Proto jsme připravili koncept s headlinem „Jaro, léto, podzim, vířivka“, který dodržuje moderní jednoduchý styl komunikace firmy a v jednoduchém slovním memu pracuje s podvědomím recipientů. To si do sloganu v závěru automaticky doplňuje slovo „zima“ a vířivka a zimní období se tak dostávají do těsného spojení“ vysvětluje kreativní ředitel agentury Konektor Martin Charvát.
Kampaň se na veřejnost dostane přes mix vyzkoušených kanálů, jako je print, outdoor a on-line prostředí. PR podporu vytčeného tématu firmě znovu zajišťuje agentura PR Konektor. Komunikační stránku projektu pro firmu zajišťuje skupina agentur Konektor ve spolupráci s reklamní agenturou Arkadia a on-line agenturou Media Factory.