Lay’s své portfolio průběžně inovuje a rozšiřuje. Pestrou nabídku svých chipsů se proto rozhodla podpořit i aktuální kampaní založenou na kombinaci různých příležitostí a k tomu ideálně vybraných chipsů.
Celý koncept se tak opírá o rozmanité benefity jednotlivých produktových řad, které mají nejen specifický tvar a chuť, ale i svůj charakter.
Spolu s klasickými Lay’s se představují Lay’s Strong vhodné k pivu a setkání s přáteli, Lay’s Maxx s maxximálními vroubky pro maxximální venkovní zábavu nebo pečené Lay´s Oven Baked s obsahem až o 50 % méně tuku ideálními pro chvíle pohody.
Cílem kampaně je ukázat Lay’s jako inovativní značku a zároveň spotřebitele motivovat, aby vedle své oblíbené řady chipsů ochutnali i další produkty téže značky. „Posezení s kamarády u piva okoření pálivé Lay´s Strong. Zatímco správnou večerní pohodu mohou ‚doladit‘ pečené Lay´s Oven Baked, které obsahují až o 50 procent méně tuku. Prostě si stačí jen vybrat a proč si nevybírat podle toho, co máte dnes v plánu,“ popisuje kampaň Jana Wiesnerová, Assistant Brand Manager Snacks CZ a SK.