V úterý 1. dubna odstartuje svou kampaň třetí největší pojišťovna na trhu s povinným ručením – Česká podnikatelská pojišťovna. Motto jarní kampaně na podporu povinného ručení: NEBEZPEČÍ ČÍHÁ VŠUDE. K POVINNÉMU RUČENÍ OD ČPP NOVĚ ODPOVĚDNOST ZDARMA.
Cílem kampaně je ukázat, že nabídka pojištění ČPP dokáže ochránit kohokoli na jakékoli riziko. Jen málokdo si dnes uvědomuje, kolik nástrah a nebezpečí číhá na každém kroku. Kvůli zvýšení povědomí o důležitosti a významu pojistné ochrany pro běžného občana, zejména pak v kontextu nového občanského zákoníku, připravila ČPP pro své klienty zajímavý benefit. Motoristé, kteří si u ČPP pojistí své auto, získají pojištění občanské odpovědnosti na jeden rok zdarma.
Kampaň bude vidět na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Dále v tisku, a také v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic.
Stejně jako minulé roky vsadila ČPP i tentokrát na televizní reklamu. Spot s Patem a Matem bude k vidění na TV Nova, Nova Cinema, Fanda, Smíchov, Telka, TV Prima Family, Prima Cool a Prima Love, Prima Zoom a TV Barrandov.
Na přípravě jarní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s mediálními aktivitami a nákupem souvisejících služeb.