Přední česká PR agentura Native PR rozšířila své pole působnosti v rámci online komunikace a založila agenturu Onli Digital Marketing. Klientům nabízí komplexní online služby vycházející z důkladných analýz a monitoringů online prostředí.
Zaměřovat se chce zejména na komunikaci se ženami-zákaznicemi.
„U stávajících i nových klientů se stále častěji setkáváme se zájmem o návrh online komunikační strategie. Cílem naší nové agentury je zajišťovat komplexní online služby založené na kvalitních analýzách a měření, které se neomezují jen na vybrané nástroje, ale přizpůsobují se konkrétním potřebám značky. Vzniká tak vlastně ucelený příběh značky, vyprávěný jazykem zákazníků,“ říká Václav Pavelka, majitel agentury Native PR a spoluzakladatel nově vzniklé digitální agentury Onli.
„V online prostředí lidé sdílí spoustu názorů, a to nejen v rámci sociálních sítí. Z nich vycházíme při tvorbě komunikační linky i mediálního plánování,“ dodává Irena Benešová, která bude mít v Onli na starosti nový byznys a péči o klienty.
Velkou část dosavadních online kampaní Native PR zaměřovalo na ženy a právě této cílové skupině by se chtěla nová online agentura věnovat především. Ženy podle aktuálních průzkumů stojí za 85 % všech nákupních rozhodnutí a ovlivňují až 93 % všech výdajů učiněných online. Zdaleka nevládnou pouze nákupům jídla, kosmetiky a farmaceutických výrobků, ale obdobný vliv mají i na rozhodování o výběru vozu či bankovního účtu. „Ženy jsou navíc na internetu velmi aktivní. Sdílí zde své zkušenosti a názory a my se jim snažíme naslouchat a porozumět jim,“ doplňuje Irena Benešová.