Reklama

Naštvaný kocour tentokrát vyrazí na bowling

Banka GE Money nový účet podpoří rozsáhlou marketingovou kampaní. Účet GE Money Genius bene+ odmění klienty každý měsíc padesátikorunou. Bude stačit, aby konto aktivně využívali, a spolu s nadstandardním balíčkem služeb zdarma získají také pravidelnou odměnu.

Na debetní kartě k účtu je navíc automaticky spuštěn věrnostní program bene+, který vrací peníze za nákupy ve více než 1 600 partnerských obchodech. Celková výše odměn tak může být ještě vyšší.

ge_money_kocour

Spuštění nového běžného účtu Genius bene+ podpoří banka rozsáhlou marketingovou kampaní včetně 30 vteřinového spotu, jehož hlavním hrdinou je znovu naštvaný kocour. Ten se svým páníčkem tentokrát vyrazí na bowling. Spot připravila agentura Labstore. V bowlingovém centru na Kladně jej režíroval Daniel Růžička. Poběží od 1. ledna 2015 v rámci reklamního prostoru v televizích skupin Nova, Prima a AT media. Součástí kampaně bude také neadresný roznos letáků do schránek CRM, podpora na bankomatech, vybraných webech a na sociálních sítích. Nebudou chybět ani metro rámečky.

Kampaň také počítá s regionálními eventy. Promotéři v kocouřích kostýmech postupně navštíví více než 100 lokalit v blízkosti poboček GE Money Bank, kde budou kolemjdoucím předávat speciální 50 Kč mince s kocourem. Každý, kdo s mincí přijde na pobočku GE Money Bank, za ni získá skutečných 50 Kč.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!