Ke konci července nastane v Rajecké dolině velké střídání. Světlušky předají žezlo svým tečkovaným kamarádkám beruškám, strážkyním bobulek. Za novým TV spotem značky Rajec stojí stejně jako v případě bylinkového spotu se světluškami agentura Kaspen/Jung von Matt.
V roce 2015 jsme nahlédli do kouzelného světa Rajecké doliny po setmění, kdy všichni medvědi a srnky už dávno spí a na scénu přicházejí malé obyvatelky lesa, naše světlušky. Ty se staraly o všechny bylinky, aby měly správné kouzlo. Chutě Rajecké doliny však tvoří kromě bylinek i naše bobulky. A právě ty dostávají poprvé prostor ve vlastním televizním spotu.
„Stáli jsme před obrovskou výzvou – jak navázat na tak podmanivý televizní spot, jako byly Světlušky? Kouzlo patentované přírodou se stalo nejúspěšnějším televizním spotem značky Rajec, a tak jsme si pomyslnou laťku nasadili dost vysoko,“ říká Katarína Pereszlényiová, brand manažerka značky Rajec.
Široké záběry ze spotů na Rajec pramenitý střídá bobulkový svět plný detailů, ve kterém berušky dbají o to, aby se našim bobulkám dobře dařilo. Podmanivou atmosféru dotvořil unikátní pohled režisérky Jasminy Blažević, která dala kouzlo také našemu „světluškovému“ spotu Rajec Bylinka v roce 2015.
Televizní kampaň doplní POS materiály na prodejnách. Stejně jako bylinky zabarvily POS do barev noční přírody, tak svěží letní zelené POS budou směrovací šipkou ke šťavnatým bobulkám.