Webová prezentace Raiffeisenbank se od začátku dubna 2015 zásadně mění. Kromě zcela nového designu jsou internetové stránky banky pro klienty uživatelsky přívětivější a přehlednější.
Samozřejmostí je pak dostupnost nového webu nejen prostřednictvím osobních počítačů, ale také chytrých mobilních telefonů a tabletů. V průběhu následujících týdnů bude banka sbírat podněty od klientů s cílem své internetové stránky dále zlepšovat.
„Od samého počátku jsme se zaměřili na uživatelskou zkušenost a použitelnost nového webu. S našimi klienty jsme detailně probírali, kdy a proč na naše stránky vlastně chodí. Velmi nás rovněž zajímalo, z jakých zařízení k nim přistupují,” říká marketingová ředitelka Raiffeisenbank Hana Kovářová.
„Pro Raiffeisenbank bylo online prostředí vždy významnou součástí komunikace s klienty. Naše aplikace ´Mobilní eKonto´ pro obsluhu účtu přes chytrý telefon byla oceněna titulem Mobilní aplikace roku 2013, na konci minulého roku jsme obnovili naši přítomnost na sociálních sítích a nyní tedy spouštíme zbrusu nový web,” dodává Hana Kovářová s tím, že banka bude i nadále chtít posilovat svou pozici v online světě.
Nové webové stránky jsou vyvíjeny v responsivním designu, který je umožní komfortně prohlížet jak z osobních počítačů, tak i chytrých telefonů či tabletů. Uživatelům nabídnou přehledně všechny dostupné informace o produktech banky, a to v závislosti na konkrétní situaci, ve které se právě nacházejí. „Některé produkty si pak klienti budou moci objednat přímo online a díky tomu ušetřit dnes tolik drahocenný čas,“ uzavírá Hana Kovářová.
Na novém webu Raiffeisenbank se technologicky podílela firma Trask, design navrhla agentura McCANN Prague.