Celodenní workshop na téma politického PR chystá PR Klub na květen. Účast na něm přislíbil Miroslav Šlouf, snad nejznámější český politický lobbista a hlavní stratég politických kampaní Miloše Zemana.
S přednáškou o tom, jak v politice pracovat s daty získanými z výzkumů veřejného mínění, vystoupí Jan Herzmann.
Termín: 21. května 2015
Místo: Novotného lávka 200/5, 110 00 Praha
Cena: 2 500 Kč pro členy PR Klubu, 3 000 Kč pro členy APRA, 3 500 Kč pro ostatní zájemce
PROGRAM:
9.00-9.15 Registrace
9.15-10.15 Politická kampaň v USA: 7 věcí, které v ČR (zatím) nenajdete
Alžběta Králová, politická konzultantka Institutu politického marketingu
Konferenci dodá mezinárodní rozměr povídáním o svém podílu na kampani kongresmana Michaela Grimma v roce 2012 a jeho opětovné kandidatuře do křesla ve Sněmovně reprezentantů za 13. newyorský okrsek. Zkušenost s prací na kontinentu považovaném za inovátora tradičních politických kampaní bude jistě pro řadu českých specialistů inspirativní. Přednáška se zaměří především na praktické věci: databáze, dobrovolníky, door-to-door kampaň, reklamní cedule, atd.
10.30-12.00 Politické PR nejen v prezidentské kampani
Miroslav Šlouf
Nejznámější český politický lobbista, hlavní stratég politických kampaní Miloše Zemana, strůjce prezidentské kampaně i tvůrce legendárního autobusu Zemák. Exkluzivní host, o kterém se hodně povídá, ale o něco méně skutečně ví. Slibuje také odpovědi na otázky účastníků konference týkající se především praktického politického PR.
12.15-13.00 Oběd
13.00-14.00 Průzkumy v politickém PR
Jan Herzmann, Herzmann s.r.o.
Jeden z nejzkušenějších českých specialistů na výzkumy veřejného mínění promluví o využití výzkumu v politickém PR. Ukáže, jak pracovat s analýzami chování politických subjektů i jejich elektorátů a jak výzkumy veřejného mínění efektivně využívat v politickém marketingu.
14.00-15.00 Permanentní komunikace: kampaň nikdy nekončí
Pavel Šíma, předseda Institutu politického marketingu
Ve své prezentaci ukáže, že ani v ČR už nestačí komunikovat pouze před volbami. Zaměří se především na analýzu komunikační kampaně hnutí ANO, které podle něj dosahuje obliby u voličů především právě díky tomu, že nepřestává otevřeně komunikovat. Bude prezentovat i soutěž Zlatý lístek o nejlepší volební kampaně a její první ročník.
15.00-16.00 Politické PR v sociálních sítích
Miroslav Buchta, Influencer.cz
Specializací přednášejícího jsou sociální sítě a on-line kanály. Má zkušenosti s několika politickými kampaněmi v online prostředí. Zaměří se na ukázky více a méně úspěšných projektů z této oblasti na sociálních sítích.