Ryze česká pojišťovna sází na jednoduchý, přátelský a srozumitelný přístup ke klientům. Upravila logo a ve vizuální komunikaci používá ilustrace. DIRECT přichází s koncepcí „pojišťovny pro lidi“ založené na přístupu, který bude bořit zažité mýty v pojišťovnictví.
DIRECT se na český trh v roce 2015 vrací ve zcela novém kontextu, než přinášela původní značka. Jde o pojišťovnu, jež nespoléhá pouze na on-line prodej, ale využívá i další kanály jako jsou pojišťovací makléři a vlastní pobočky. Základní platformu vzniku nové pojišťovny představuje akvizice Triglav pojišťovny, jejíž značka skončila.
Komunikace DIRECTu se opírá o hlavní atributy značky: jednoduchost, srozumitelnost, rychlost a přátelský přístup; vizuálně se bude odvíjet od základních korporátních barev – originálního odstínu zelené, bílé a černé. „Původní dobře etablované logo značky Direct jsme pro relaunch mírně modernizovali,“ přibližuje detaily Lucie Brichová z DIRECTu. Telefon v logu – vyjadřující původně výhradně on-line přístup k zákazníkům – zmizel. Symbol obličeje v podobě „e“ se nyní přátelsky usmívá a podoba některých písmen byla uhlazena. Vizuální styl nové pojišťovny staví na moderních jednoduchých ilustracích Lukáše Fibricha, se kterými se veřejnost setká v klientské korespondenci, na webu, POS materiálech i v pobočkách.
Extrémní jednoduchost provází značku také na její webové prezentaci. „Rozhodli jsme se pro maximální čistotu, která je v rámci pojišťoven až extrémní. Nechceme uživatele spamovat akčními nabídkami. Na www.direct.cz dostanou základní informace o produktu a detaily je budou provázet v procesu sjednání pojištění,“ upřesňuje filozofii webu Pavel Řehák.
DIRECT podporuje myšlenku osobního přístupu mimo jiné tím, že v Klientském centru budou na telefonní lince 221 221 221 dostupní vždy lidé. „Nebudeme standardně používat telefonní automat, u nás budou lidé mluvit s lidmi od prvního okamžiku. I to je jeden z našich hlavních motivů, který nyní komunikujeme,“ doplňuje Pavel Řehák, předseda představenstva DIRECT pojišťovny.