Reklama

MONETA Money Bank spustila kampaň na podporu nového účtu

V kampani propaguje nový účet Tom, který lze jako první na českém bankovním trhu zřídit kompletně přes chytrý telefon bez nutnosti návštěvy pobočky. V nové kampani nazvané „Není o čem“ se oblíbený kocour Tomio více odváže.

Bezprostřední a odvážnější formou představuje nový účet a strategii banky stát se digitálním šampionem na bankovním trhu.

„Měli jsme v ruce cool produkt, a tak jsme pro něj chtěli udělat cool reklamu. Cílem kampaně je představit nový běžný účet Tom, který lze během několika minut otevřít přes mobil a přikrmit ho úrokem ve výši 3 %. S tímto benefitem je nový účet jasnou volbou, proto je téma celé kampaně „Není o čem“,“ říká Jan Müller, ředitel marketingové komunikace MONETA Money Bank a dodává: „V novém spotu „Kocour v ptačí kleci“ si Tomio vyzkoušel roli, ve které sled událostí určuje on sám. Chtěli jsme plně rozvinout potenciál humoru a nadsázky, který se v něm skrývá.“

Na online kampaň včetně sociálních sítí naváže i kampaň v kinech a na vybraných stanicích skupiny Prima Group.

Čtěte také

  1. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  2. Trade Marketing Specialist
    Praha
  3. Elektro content master | i absolventi (40 - 60.000 Kč)
    Nový Jičín | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Marketingový specialista – 13.mzda (30.-40.000Kč) #2524
    Brno | 30000 - 40000 Kč za měsíc
  5. International management trainee
    Modletice
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!