Reklama

MOL odmění své zákazníky sportovním vybavením od Husky

„Na cestu za dobrodružstvím“ vybaví své klienty společnost MOL Česká republika. V rámci stejnojmenné kampaně nabízí MOL svým zákazníkům outdoorové vybavení od značky Husky až za polovinu ceny.

Vizuální podoba kampaně vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou WMC Grey. Akce trvá od dubna do července, objeví se v online kanálech a na sociálních sítích Facebook a YouTube.

V nabídce jsou trekingové hole, batohy, spací pytle, samonafukovací karimatky či kempingové deky. Zákazníci čerpacích stanic mohou získat produkty Husky až s 50% slevou a členové zákaznického programu MOL mohou na nákup produktů využít své nasbírané body. Akce potrvá do 31. července nebo do vyprodání zásob.

„Kampaní Na cestu za dobrodružstvím chceme podpořit aktivní životní styl našich zákazníků a nabídnout jim příležitost koupit outdoorové vybavení výhodně s použitím bodů na své MOL zákaznické kartě. Ke spolupráci jsme si vybrali oblíbenou českou značku Husky,“ uvádí Tomáš Lux, ředitel retailu MOL Česká republika.

Zákaznický program MOL funguje na principu odměn. Za každý nákup na čerpacích stanicích MOL získáte body na svou kartu, ať už se jedná o nákup paliva nebo zboží a služeb v rámci občerstvovacího konceptu Fresh Corner. Nasbírané body můžete proměnit za odměny přímo na čerpací stanici MOL, objednat zboží z online katalogu nebo pořídit zlevněné sportovní zboží od Husky.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!