Populární série konferencí na aktuální téma pokračuje. V říjnu se v Kině Světozor uskuteční Primetime for…Mobile Marketing 2013. Unikátní projekt, který má ve znaku superhrdinu Mobilemana, se silně odlišuje od podobných projektů na trhu. Cílí výhradě na marketingovou komunitu, čemuž je důkladně přizpůsoben program a poprvé v historii se partnery stali všichni tři operátoři: Telefónica, T-Mobile i Vodafone.
„Nesmírně si ceníme přístupu největších operátorů, kteří se rozhodli projekt podpořit. Dali tak najevo zájem otevřít diskusi o tomto fenoménu, který již léta v zahraničí mění zažíté formy reklamy. Považuji za důležité upozornit (a možná vzít vítr z plachet kazisvětům), že za nezávislost a expertnost programu ručí odborný garant The Marketers.biz včele s Peterem Šebem, kteří se spolupodíleli například na úspěchu loňského Primetime for…All About Facebook,“ vysvětluje Antonín Parma z pořádající agentury Blue Events.
Program akce, která se uskuteční 2.10. v prostorách kultovního pražského kina, je ušitý na míru markeringovým ředitelům a specialistům, kteří hledají způsob, jak rozšířit a zefektivnit marketingovou komunikaci, ať směrem k novým nebo stávajícím zákazníkům. „Ukážeme marketérům, jak s nástroji mobilního marketingu pracovat krok po kroku, takže vývojářská a technologická témata na akci nečekejte,“ upozorňuje Parma.
O programu a konferenci naleznete více informací v přiložené pozvánce nebo na webu www.primetimefor.cz
– red –