Tradičně jsou za kosmetické velmoci považovány evropské země, především pak Francie. Vysoce kvalitní přípravky se ale vyrábí po celém světě. Výjimkou nejsou ani asijské země oplývající nesmírným přírodním bohatstvím i tisíciletými tradicemi. Pokud se léty prověřené know-how a vynikající ingredience spojí s nejmodernějšími technologiemi, je výsledek zaručen. Právě na těchto principech staví jihokorejská společnost MISSHA. Na konci června 2013 otevřela první vlajkový obchod v Evropě! Najdeme jej v obchodní pasáži Rozkvět v centru Brna.
Značka MISSHA nabízí široké portfolio pečující a dekorativní kosmetiky původem z Jižní Koreje zahrnující přípravky pro líčení, péči o tvář, tělo a vlasy. Historie značky se začala psát v roce 2000, kdy byl založen první internetový obchod. První maloobchodní prodejna byla v Jižní Koreji otevřena v roce 2002. O deset let později značka provozuje více než 1850 obchodů po celém světě a má respektované celosvětové renomé. Zastoupení společnosti najdeme například v Austrálii, USA, Kanadě, Venezuele, Rusku či Turecku. V červnu letošního roku přibyl první evropský obchod, který se nachází ve středu moravské metropole.
„V České republice již pár měsíců úspěšně provozuje elektronický obchod. Jeho hlavní výhodou je široká nabídka produktů a extrémně rychlé dodací lhůty. Během svého provozu si našel mnoho spokojených zákaznic, které se k nám vracejí. Otevření kamenné prodejny tedy bylo logickým krokem. Do budoucna plánujeme i rozšíření do dalších lokací“, vysvětluje Petr Adámek, spolumajitel společnosti.
Tajemství produktů MISSHA spočívá v jejich unikátním složení a originalitě původu. Vyrábí se pouze z přírodních surovin a veškeré chemické a syntetické složky i konzervanty jsou použity pouze v minimálním množství. Vysoce blahodárné účinky vycházejí z přírodního bohatství Korejského poloostrova. Při její výrobě jsou používány místní unikátní rostliny i bylinné extrakty. Hlavní filozofií přední korejské značky je přinášet na trh vysokou kvalitu, která je však dostupná pro všechny. Ceny jsou tak v této kvalitativní třídě více než atraktivní.
„Exkluzivní kosmetické přípravky by se měly pro optimální ošetření pleti používat každý den. Aby byly všem zákaznicím dostupné, je třeba tomu podřídit i cenovou politiku. Produkty značky MISSHA tedy nabízejí kvalitu srovnatelnou s předními světovými výrobci za nesrovnatelně nižší ceny. Věříme, že tento fakt ocení i zákaznice v České republice“, dodává Petr Adámek.
-red-