„Vánoce jsou pro nás synonymem rodinné pohody, proto při připomínáme pomocí skutečných lidí, kteří naopak o svátcích tvrdě pracují, jaké máme my ostatní štěstí, že můžeme být na Štědrý den doma se svými blízkými,“ doplňuje Michaela Králová z PR.Konektor.
Využití ambasadorů a jejich autentických příběhů se podle ní prověřilo už na předešlých projektech pro Milku, které měly po celý rok za úkol podporovat ekvitu značky a její myšlenku jemnosti. PR.Konektor vánoční kampaň lokalizoval pouze pro Českou republiku, která posunula regionální koncept ještě více do roviny emocí. „Naše regionální kampaň s názvem Vánoční Express je spuštěna v rámci zemí Evropy s cílem lidem umožnit popřát na svátky svým blízkým a tak naplnit ekvitu značky Milka – Troufni si na jemnost. Uživatelé si mohou pomocí webové aplikace posílat Milka vánoční přání a sledovat jeho cestu animovaným pohádkovým světem,“ popisuje Markéta Kristlová, senior brand manažerka značky Milka pro Českou republiku a Slovensko.
Kampaň odstartovala v polovině listopadu a hlasování o nejzáslužnější povolání bude probíhat až do konce prosince. Téma kampaně zatím vzbudilo nečekaný ohlas na sociálních sítích, kde se hojně komunikovalo, na koho všeho by se o Vánocích nemělo zapomínat. Návštěvnost aplikace přesáhla hned v prvních dnech všechna očekávání. „V prvních čtrnácti dnech hlasovalo 27 842 lidí v aplikaci a z toho se 19 359 zapojilo do soutěže o Milka hrneček a velké čokolády Oreo,“ upřesňuje Martina Brennová z Konektor Social.
Profese, která získá nejvíce hlasů do konce listopadu, bude odměněna sladkým překvapením a na počest pracovníků vznikne video.