Hlavním motivem kampaně jsou tentokrát zámky lásky, se kterými se budou lidé ve střední Evropě potkávat jak v rámci OOH ploch, tak i v online prostředí a PR. Kreativní koncept pro Německo, Rakousko, Českou republiku, Slovensko, Polsko, Maďarsko a pobaltské země připravila pražská agentura TL5.
„Zámek jsme zvolili proto, že se jedná o symbol, který lidé používají pro vyjádřejí lásky přirozeně a sami od sebe,“ říká Artem Mazur, junior brand manager Milky. „Vloni navíc velmi dobře fungoval v Německu, a tak se nám podařilo přijít s kampaní, která tento prvek kombinuje s loňskou aktivací v ČR.“
„Při tvorbě konceptu jsme rozpracovali insight, který stál už za loňskou velmi úspěšnou kampaní,“ uvádí Tomáš Votruba z TL5. „Potvrdilo se nám, že lidé chtějí lásku vyznávat, ale chtějí to dělat tak, jak je jim vlastní. I letos jim to umožníme, avšak oproti loňsku na nové úrovni. Loni využilo aplikaci 140 000 lidí, proto jsme ji letos inovovali a jdeme do toho znovu.“
Oproti loňsku bude kampaň mnohem více vidět i na menších sociálních sítích. Milka plánuje ve větší míře využít Instagram a nově také připraví valentýnskou story na Snapchatu. „Mladá cílová skupina, ke které mluvíme, je zvyklá konzumovat obsah napříč mnoha kanály. Chceme na 14. 2. připravit pro Snapchat speciální valentýnskou story. Milka je inovativní značka a proto vedle Instagramu zkusíme právě i Snapchat,“ říká Tomáš Votruba. Z TL5.