Reklama

Milka připravila i v letošním roce kampaň „Řekni to po svém“

Hlavním motivem kampaně jsou tentokrát zámky lásky, se kterými se budou lidé ve střední Evropě potkávat jak v rámci OOH ploch, tak i v online prostředí a PR. Kreativní koncept pro Německo, Rakousko, Českou republiku, Slovensko, Polsko, Maďarsko a pobaltské země připravila pražská agentura TL5.

„Zámek jsme zvolili proto, že se jedná o symbol, který lidé používají pro vyjádřejí lásky přirozeně a sami od sebe,“ říká Artem Mazur, junior brand manager Milky. „Vloni navíc velmi dobře fungoval v Německu, a tak se nám podařilo přijít s kampaní, která tento prvek kombinuje s loňskou aktivací v ČR.“

„Při tvorbě konceptu jsme rozpracovali insight, který stál už za loňskou velmi úspěšnou kampaní,“ uvádí Tomáš Votruba z TL5. „Potvrdilo se nám, že lidé chtějí lásku vyznávat, ale chtějí to dělat tak, jak je jim vlastní. I letos jim to umožníme, avšak oproti loňsku na nové úrovni. Loni využilo aplikaci 140 000 lidí, proto jsme ji letos inovovali a jdeme do toho znovu.“

Milka_valentyn_big

Oproti loňsku bude kampaň mnohem více vidět i na menších sociálních sítích. Milka plánuje ve větší míře využít Instagram a nově také připraví valentýnskou story na Snapchatu. „Mladá cílová skupina, ke které mluvíme, je zvyklá konzumovat obsah napříč mnoha kanály. Chceme na 14. 2. připravit pro Snapchat speciální valentýnskou story. Milka je inovativní značka a proto vedle Instagramu zkusíme právě i Snapchat,“ říká Tomáš Votruba. Z TL5.

Čtěte také

  1. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!