Pojišťovna MetLife v rámci své podzimní kampaně připravila 20% slevu na všechna dětská pojištění a připojištění. Akce trvá až do konce ledna 2016 a je podpořena celosvětovým sponzoringem filmu o Snoopym, OOH reklamou i online kampaní.
Životní pojišťovna MetLife připravila novou kampaň na podporu dětského pojištění. Při uzavření smlouvy do konce ledna 2016 získává klient slevu 20 % na všechna dětská pojištění a připojištění, a to po celou dobu trvání smlouvy. Kampaň je spojena s celosvětovým sponzoringem celovečerního animovaného filmu „Snoopy a Charlie Brown. Peanuts ve filmu“.
„Snoopy je symbolem pojišťovny MetLife. Sponzoring filmu o něm a jeho přátelích je proto logickým spojením. Vybrané vizuály z filmu jsou dále využívány i v rámci ostatních marketingových nástrojů, včetně nové slevové kampaně na dětská pojištění. V minulosti byla podobná akce velmi úspěšná, a proto jsme se rozhodli na ni navázat,“ vysvětluje Iva Musilová, marketingová manažerka MetLife.
Několikaměsíční kampaň je dále podpořena sponzorskými znělkami v kinech a TV, billboardy, polepy tramvají a CLV v hlavním městě, tištěnou reklamou ve vybraných periodicích, online bannery, speciální slevovou microsite a také inovovanou, zábavnou podobou webové stránky oblíbeného dětského pojištění Kamarád. Kromě toho na klienty čekají také drobné dárkové předměty, které využívají vizuály z filmu.