Mediální agentura Zenith pro svého klienta Mercedes-Benz realizuje jako první v ČR reklamní formát Branding – Static premium, který pokrývá všechny úrovně celosvětové úschovny dat Wetransfer.com.
Mercedes-Benz spustil v říjnu ve spolupráci s mediální agenturou Zenith, která má na starosti nákup reklamního prostoru pro tohoto klienta, kampaň na Wetransfer.com. Značka na této celosvětové úschovně dat v Česku komunikuje nový prostorný model Mercedes-Benz třídy E kombi, který je novinkou letošního roku. Za kreativou kampaně stojí agentura BBDO. Vizuály vyzdvihují prostornost nového modelu a právě spojení s Wetransfer, jakožto on-line úložištěm pro velké množství dat, dodává komunikaci dokonalou synergii.
„Wetransfer je globální úschovna dat, kterou využívají manažeři, podnikatelé nebo umělci napříč různými obory působnosti. Vyznají se více v oblasti technologií a preferují mezinárodní služby i v oblasti úschovy a sdílení dat. Wetransfer neměl doposud v ČR zastoupení a nás těší, že jsme jako první u nás mohli s touto službou v rámci nákupu prostoru pro klienta Mercedes-Benz navázat spolupráci,“ říká Michal Bohuněk, senior media consultant z mediální agentury Zenith.