Tuzemská mediální agentura Media Investments a technologická společnost Adform, poskytující služby v oblasti bannerové reklamy, zahájily na českém trhu strategickou spolupráci.
Media Investments a Adform se na základě dlouhodobé spolupráce v oblasti digitálních médií rozhodly uzavřít strategické partnerství. Adform se bude podílet na přípravě komunikační strategie klientů agentury Media Investments v digitálních médiích včetně programatického nákupu, ad servingu a rich media řešení.
„Media Investments výrazně posiluje na českém mediálním trhu a internet se pro nás stává čím dál důležitějším, proto jsme se ve spolupráci se společností Adform, která bude každodenně v kontaktu s našimi klienty, rozhodly výrazně posílit digitální byznys,“ řekl předseda představenstva a ředitel agentury Media Investments Jan Klápa.
„Věříme, že produkty a služby Adformu mohou významně zvýšit efektivitu digitálních kampaní klientů mediální agentury Media Investments. Díky tomu očekáváme, že dojde k významnému navýšení celkových investic do digitální reklamy,“ uvedl Michael Štádler, Business Development Director Adformu pro Českou republiku.