mBank ve výběrovém řízení na komunikační agenturu, do kterého pozvala devět agentur, vybrala JWT. Finálových kol se zúčastnily agentury Havas, Leo Burnett, BeefBrothers, Yashica, Kaspen a právě JWT, která nakonec zvítězila.
„Cílem výběrového řízení bylo najít silného strategického partnera, který zajistí komplexní komunikační servis pro mBank jak na českém, tak na slovenském trhu a navrhne relevantní dlouhodobý komunikační koncept, který pomůže mBank upevnit pozici lídra mezi ‚internetovými‘ bankami,“ říká Kristina Lenkova, ředitelka marketingu mBank a dodává: „Všichni finalisté představili velice zajímavé koncepty a odvedli v rámci tendru skvělou práci. Nakonec rozhodly preference výběrové komise k návrhu strategického komunikačního konceptu. Ten teď spolu s JWT budeme rozvíjet a dolaďovat.“ Kreativní ředitel JWT František Bumbálek k výsledku tendru uvedl: „Máme pochopitelně radost, že jsme obstáli v dobré konkurenci. mBank je prestižní klient a moderní značka, která si plně zaslouží zaujmout znovu pozici vyzyvatele trhu. Touto cestou by se značka měla ubírat, jsme rádi, že k tomu budeme moci přispět.“
Vedle JWT bude mBank spolupracovat i se stávající agenturou Yashica, která se bude podílet na BTL komunikaci klienta.