Příběh Lindy Vojtové, známé topmodelky, která svou krásou proslavila Českou republiku v zahraničí, pokračuje. Do podvědomí mnoha Čechů se dostala svým účinkováním v reklamě na minerální vodu, kde stanula tváří v tvář nebezpečnému králi zvířat. Nyní ochutnává své jablko hříchu, díky kterému zakouší novou vášeň a smyslnost. V novém reklamním spotu divák společně s Lindou objevuje jedinečné Mattoni Schorle.
Mattoni přivádí na český trh nový produkt Mattoni Schorle. Jablečné schorle je již delší dobu jedním z nejoblíbenějších nealkoholických nápojů v německy mluvících zemích. Tradice tohoto pití se datuje až do 18. století a dnes konečně přichází i k nám. Mattoni Schorle je čistou přírodní kombinací minerální vody Mattoni a šťávy ze 4 jablek. V rámci České republiky tak Mattoni vytváří zcela nový segment nápojů, které odpovídají současným trendům a poptávce po ryze přírodních produktech bez přidaného cukru a chemických látek.
V novém reklamním spotu Linda, představující čistotu a vyváženost minerální vody Mattoni, vodním mečem vášnivě přesekává 4 šťavnatá jablka. Osvěžující jablečná šťáva se tak spojuje s vodou Mattoni a vzniká zlatý, delikátní nápoj Mattoni Schorle. Také Lindiny šaty se s přeseknutím posledního jablka zbarvují ze stříbrné do zlatavé barvy. Spojení dvou nejoblíbenějších nápojů je tak dokončeno.
Režisérem nového spotu je Roman Valent, který má s natáčením reklam velké zkušenosti. Za mnohé z nich dokonce získal i prestižní ocenění v mezinárodních soutěžích. Kreativní nápad milánské agentury Arnold dokázal režisér zpracovat bravurně. Kreativci opět nezklamali a povedeným výběrem hudby z repertoáru italské fenomenální zpěvačky Patty Pravo podtrhli atmosféru spotu. Píseň La spada nel cuore (Meč v srdci) vás zasáhne tak, že neodtrhnete oči od obrazovky.