Před začátkem léta spouští největší tuzemský výrobce minerálních a pramenitých vod nový web. Na stránce Mattoni.cz najdou zájemci informace týkající se složení minerální vody či doporučeného pitného režimu pro různé věkové kategorie.
Zároveň se mohou zorientovat v historii a původu karlovarských minerálních vod a dozvědět se, jak a kde minerálka vzniká. Spolu s osvětou nabízí web také zábavu. Čtenáři mají možnost vyzkoušet osvěžující nealkoholické koktejly či zavzpomínat na oblíbené televizní reklamy. Inovativně zpracovaný web disponuje srozumitelnou a zároveň atraktivní navigací, včetně řady interaktivních prvků.
Hned úvodní sekce webu informuje o původu minerálních vod Mattoni. Kde se prameny nacházejí? V jaké hloubce voda zraje a co ovlivňuje její minerální složení? Tato sekce pojmenovaná Objev přírodu v sobě přináší informace o propojení minerální vody s přírodou.
Další sekce webu Styl Mattoni kombinuje zajímavá data a zábavu. Nejen milovníci historie si mohou prohlédnout interaktivní časovou osu a seznámit se s významnými milníky v životě minerální vody Mattoni – od jejího objevení v šestnáctém století až po současnost. V této části webu se návštěvníci také dočtou o pitném režimu, doporučených dávkách tekutin pro různé věkové kategorie či se seznámí s významem vody a minerálů v životě člověka.
Rubrika Vášeň pro život chce bavit. Za zmínku stojí mj. recepty na nealkoholické koktejly, které potěší vyznavače klasických chutí i experimentátory. V nabídce najdou drinky založené na limetkovém či citronovém základu stejně jako originální kombinace chutí, jakou například představuje mix exotického lychee sirupu s černorybízovým džusem a chilli papričkou.
Web zároveň umožní zavzpomínat na ikonické reklamní spoty značky, neboť v sekci Reklama soustředí své televizní reklamy, od historického kusu z roku 1998 s potápějícím se parníkem, přes mezinárodně oceněnou reklamu s vodními šaty až po aktuální kampaň s Lindou Vojtovou měnící se v orla. Historický šperk pak představuje černobílá nahrávka diaprojekce o Mattoniho lázních z roku 1928.
Kompletní redesign včetně implementace připravila agentura SYMBIO Digital.