Společnost MasterCard rozběhla podzimní kampaň na podporu bezkontaktních plateb PayPassTM u obchodníků. Kampaň běží až do konce listopadu ve spolupráci se společnostmi Datart, Lukoil a Sportisimo.
Od 10. října do 30. listopadu může každý zákazník, který zaplatí bezkontaktně kartou MasterCard PayPass nebo Maestro PayPass u kteréhokoliv z vybraných obchodníků získat za svůj nákup dárek. Ve společnosti Datart získá originální sklenice, Lukoil rozdává čokoládové bonbóny Figaro Jedna báseň a Figaro Nugátový úsměv a Sportisimo jej obdaruje sportovním nápojem ISOSTAR. Dárky je možné získávat denně, vždy však jen na jednu transakci u daného obchodníka.
Kampaň podporují nejen obvyklé spoty v televizi a v rádiu, ale také outdoorová, instore a online reklama. Připravila ji agentura McCann CZ, která jako klíčový vizuál zvolila motiv těhotné ženy a claimem: „Uspokojit chutě těhotné manželky: K Nezaplacení“.
Zároveň s touto kampaní MasterCard spustil pro fanoušky na své oficiální facebookové stránce Facebook.com/MasterCardCZ novou herní aplikaci. Zde mohou fanoušci každý den až do 12. listopadu hrát o předplacené samolepky MasterCard PayPass v hodnotě 500 Kč. Na tři celkově nejlepší hráče pak čekají samolepky za 1500, 3000 a 5000 Kč.
Cílem kampaně a hry je zvýšit povědomí o bezkontaktních platbách a poukázat na jejich jednoduchost a hlavně rychlost.
– red –