Reklama

MasterCard zahajuje podzimní kampaň

Společnost MasterCard rozběhla podzimní kampaň na podporu bezkontaktních plateb PayPassTM u obchodníků. Kampaň běží až do konce listopadu ve spolupráci se společnostmi Datart, Lukoil a Sportisimo.

Od 10. října do 30. listopadu může každý zákazník, který zaplatí bezkontaktně kartou MasterCard PayPass nebo Maestro PayPass u kteréhokoliv z vybraných obchodníků získat za svůj nákup dárek. Ve společnosti Datart získá originální sklenice, Lukoil rozdává čokoládové bonbóny Figaro Jedna báseň a Figaro Nugátový úsměv a Sportisimo jej obdaruje sportovním nápojem ISOSTAR. Dárky je možné získávat denně, vždy však jen na jednu transakci u daného obchodníka.

Kampaň podporují nejen obvyklé spoty v televizi a v rádiu, ale také outdoorová, instore a online reklama. Připravila ji agentura McCann CZ, která jako klíčový vizuál zvolila motiv těhotné ženy a claimem: „Uspokojit chutě těhotné manželky: K Nezaplacení“.

MasterCard kampaň

Zároveň s touto kampaní MasterCard spustil pro fanoušky na své oficiální facebookové stránce Facebook.com/MasterCardCZ novou herní aplikaci. Zde mohou fanoušci každý den až do 12. listopadu hrát o předplacené samolepky MasterCard PayPass v hodnotě 500 Kč. Na tři celkově nejlepší hráče pak čekají samolepky za 1500, 3000 a 5000 Kč.
Cílem kampaně a hry je zvýšit povědomí o bezkontaktních platbách a poukázat na jejich jednoduchost a hlavně rychlost.

– red –

Čtěte také

  1. Moderátor/ka online her – až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
  2. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
  3. Referent/ka vendor marketingu
    Mukařov | 43000 - 45000 Kč za měsíc
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. HR Manager pro Live Music Rental
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!