Společnost Maspex letos přivedla na český trh dva nové nápoje značky Original River. Značka nejprodávanějšího českého toniku měla od června podporu v TV a v online. Pomyslným uzavřením obsazení všech marketingových kanálů je právě spuštěný parallax web originalriver.cz.
„Ve spolupráci s agenturou Tomotion přinášíme svěží scrollovací web, který mimo představení celého nového portfolia ukazuje trendy poslední „alko i nealko“ mixologie zejména tonikových twistů a věříme tak, že bude pro uživatele přínosnou inspirací,“ komentuje spuštění webu Jozef Tomečko, marketingový manažer značky Original River.
Letošní kampaň profilovala zejména novinky značky Original River, a to Spritzer a Pink Lemonade jako svěží trendy limonády, se v PR komunikaci věnovala právě představování aktuálních trendů v mixologii. Ambasadorem značky se stala úspěšná mladá flair barmanka Martina Sceri, která značce připravila také speciální řadu koktejlů, které pro nafotil etablovaný fotograf Zdeněk Lhoták.