Reklama

Maspex rozšířil online podporu pro Original River

Společnost Maspex letos přivedla na český trh dva nové nápoje značky Original River. Značka nejprodávanějšího českého toniku měla od června podporu v TV a v online. Pomyslným uzavřením obsazení všech marketingových kanálů je právě spuštěný parallax web originalriver.cz.

„Ve spolupráci s agenturou Tomotion přinášíme svěží scrollovací web, který mimo představení celého nového portfolia ukazuje trendy poslední „alko i nealko“ mixologie zejména tonikových twistů a věříme tak, že bude pro uživatele přínosnou inspirací,“ komentuje spuštění webu Jozef Tomečko, marketingový manažer značky Original River.

river_web

Letošní kampaň profilovala zejména novinky značky Original River, a to Spritzer a Pink Lemonade jako svěží trendy limonády, se v PR komunikaci věnovala právě představování aktuálních trendů v mixologii. Ambasadorem značky se stala úspěšná mladá flair barmanka Martina Sceri, která značce připravila také speciální řadu koktejlů, které pro nafotil etablovaný fotograf Zdeněk Lhoták.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!