Společnost Lenovo se může pochlubit novým logem a korporátní identitou, které odráží její současné směřování. Nový komunikační koncept „For Those Who Do“ přichází v době, kdy Lenovo již šestý kvartál v řadě roste rychleji než ostatní počítačový výrobci.
Nová korporátní identita představuje společnost Lenovo jako technologického lídra a zastřeší obě hlavní produktové linie, tzn. business řadu ThinkPad a řadu IdeaPad, která je určená pro domácnosti. Z historických důvodů měly obě řady zatím odlišnou komunikaci a jiný vizuální styl.
Nová korporátní identita pozicuje produkty společnosti Lenovo jako nástroje k uskutečnění těch nejsmělejších myšlenek a nápadů; vyzývá uživatele k aktivitě a k cestě za svými sny a ambicemi a oslavuje schopnost lidí překonávat své hranice.
Na podporu nového komunikačního stylu dorazí na začátku září do několika českých měst Lenovo truck, kde si budou moci návštěvníci prohlédnout kompletní portfolio produktů a vyzkoušet si novinky, které společnost Lenovo uvede na český trh pro klíčové prodejní období. Truck roadshow začne 6. září v Ostravě, další zastávky budou v Praze, Olomouci a Brně.
-red-