Obchod

Podpora malých a středních firem

Projekt Marketing+Design, který poskytuje výhodné spojení marketingové strategie a design strategie „pod jednou střechou“ a umožňuje tak účinně a efektivně realizovat strategii prodeje výrobků a služeb, spustil v měsíci červnu poradenství a konzultace na podporu informovanosti českých firem v budování firemní identity a značky zdarma. Tato akce bude komunikována mailingem, PR články a odkazem pod odbornými články ve vybraných médiích (například Fresh marketingu).

Cílem kampaně je zvýšit informovanost a konkurenceschopnost českých firem v reálném prostředí a zlepšit jejich povědomí o firemní identitě a budování značky. „Současný marketing se cíleně zaměřuje na budování značky. Důležité je ale uvědomit si, že hlavním záměrem strategického marketingu je budování identity firmy a to pak následně zahrnuje i budování značky. Strategickým marketingovým řízením firma cíleně posiluje svou identitu na trhu a tím získává větší pozornost zákazníků a efektivněji využívá marketingový rozpočet“, říká Tereza Svobodová, specialistka na strategický marketing.

„Řada firem dělá stále chybu v tom, že nemá vybudovanou identitu a cíleně nebuduje svou značku. Díky tomu pak nemůže fungovat samotný obchod firmy, získávat nové zákazníky je těžké a cíleně pracovat s těmi stávajícími je pro firmu příliš složité nebo dokonce zcela nemožné. Čím déle funguje firma tímto způsobem, tím více přichází o své peníze, čas, image a hlavně o podíl na trhu“, doplňuje informace Klára Voborníková, specialistka na strategický design.

Budování firemní identity musí procházet napříč celou firmou a hlavně její komunikací ven z firmy nejen směrem k zákazníkům, ale i k dodavatelům. A to od strategie, přes logo, samotnou image a marketingové nástroje až po obchod a firemní cíle a vize.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!