On-line

Jack Daniel´s Tennessee whiskey na českém Facebooku

Jack Daniel´s chce být svým fanouškům blíž. Proto je od 16. června také k zastižení na Facebooku pod názvem Jack Daniel’s Czech Republic, kde má pro fanoušky svých stránek připravený příjemný start. Soutěže o letní výhry, vstupenky na velké evropské festivaly a zábavné aplikace, které věrní konzumenti značky legendární americké whiskey ocení.

Značka legendární americké whiskey Jack Daniel´s na světových sociálních sítích působí již nějaký čas. Letos se rozhodla spustit verzi stránek výhradně pro české publikum. Příznivci Jacka se zde dozví základní informace o značce, jejím původu a celém jejím portfoliu.

Facebook má být pro fanoušky značky především zábavnou platformou pro výměnu názorů a sloužit jako diskuzní fórum. Proto Jack plánuje do začátku řadu aktivit. Při první návštěvě budou mít fanoušci možnost soutěžit o atraktivní letní ceny. Díky aplikaci Popřej Jackovi k svátku o stan či houpací síť, v záložce Festivaly zase o vstupenky na velké Evropské hudební festivaly jako je vyhlášený Sziget. Zároveň se stránkami spouští například zábavnou aplikaci Wanted, ve které má každý fanoušek možnost vytvořit si vlastní pozvánku na party ve stylu divokého západu. Neméně zábavná je také záložka Páteční pátračka, díky které budou fanoušci hledat indicie vedoucí ke konkrétnímu baru, po získání speciálního hesla, které poví barmanovi, získají od Jacka například drink zdarma.

„Jako jedna z největších značek whiskey přirozeně chceme znát názory našich zákazníků a konzumentů. Zvolili jsme nový způsob komunikace, který je vlastní hlavně naší cílové skupině – mladým lidem v produktivním věku. Sociální sítě respektujeme a komunikaci prostřednictvím nich považujeme za přínosnou z hlediska získávání pružné zpětné vazby přímo od spotřebitelů,“ vysvětlila důvody vzniku české verze stránek Jack Daniel´s whiskey brand manažerka značky Věra Vránková.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!