Společnost Wizz Air, největší nízkonákladová letecká společnost ve střední a východní Evropě, zahájila soutěž o nejlepší návrh reklamy. Odměnou za kreativní nápady fanoušků Wizz Air na Facebooku bude víkend v zahraniční metropoli.
Soutěž probíhá na facebookovém profilu společnosti (facebook.com/wizzair.com) do 29. června tohoto roku. Navržené reklamy v podobě videa či obrázku doprovázené sloganem spojeným s Wizz Air budou vyhodnocovány každý týden a nejlepší návrh bude vybrán veřejností. Každou středu tak vzniká soutěžícím nová možnost vyhrát. Kreativním tvůrcem může být každý. Výherce, krom víkendu ve Varšavě či Budapešti, bude mít možnost zúčastnit se focení WIZZ Ambasadorů, tedy nejpopulárnějších letušek a stewardů. Pro ČR byla ambasadorem zvolena letuška Simona Tůmová.
-red-