Oblíbený motoristický „imagazín“ iMOTORz vydavatelství Třiatřicáté číslo magazínu, který má více než 47 000 stálých odběratelů, se po stránce designu významně blíží tištěným magazínům při plném zachování interaktivity. Limemedia se představil ve zcela nové podobě.
„Chtěli jsme čtenáři dopřát podobný zážitek jako při listování luxusním motoristickým časopisem, ale současně naplno využít všech možností naší platformy,“ říká Jiří Červenka, který ve společnosti Limemedia odpovídá za všechny motoristické tituly. „I nadále najdou čtenáři přímo v magazínu například videa nebo interaktivní funkčnosti, nově se však mohou těšit třeba na sofistikovanější fotogalerie a přehlednější ovládání.“
Viditelnými změnami však inovace iMOTORu nekončí. Zdokonalen byl rovněž takzvaný engine magazínu – programový kód, který vykresluje jednotlivé stránky. Čtenáři tuto změnu pocítí v rychlejším načítání stránek a bezprostřednější odezvě jednotlivých interaktivních prvků.
Další novinkou je začlenění iMOTORu do obsahové struktury portálu autoweb.cz, který je vlajkovou lodí motoristických titulů Limemedia. „Naši čtenáři nám řekli, že chtějí mít iMOTOR dostupný přímo z autowebu,“ vysvětluje důvod změny Červenka.
-red-