Česká cestovní kancelář specializovaná na letecké zájezdy na míru Natour s.r.o. mění firemní design a představuje své nové logo. Po více než 20 letech, kdy firmu v modré barvě s globusem reprezentovalo původní logo, se novými barvami NATOURu stává modrá v kombinaci se zářící oranžovou. Výstižný a jasný obsah loga „NATOUR“ zůstává i nadále zachován.
Staré logo
Záměrem bylo, aby nové logo působilo moderním dojmem, což má pomoci hlavně na internetu. „Natour se postupně mění a je to vidět. Náš nový design a svěží vystupování odráží naše plány do budoucna. Od založení firmy jsme v podstatě vždy kombinovali modrou barvu s oranžovou. Původní globus však již nesplňuje naše představy o firemním designu a identitě vůbec,“ říká Ing. Andrea Uhrová, ředitelka CK, a dodává: „Nové logo vychází z tradiční podoby, ale je jasnější a lépe čitelné (písmeno O), díky jeho čistotě a eleganci ho lze kombinovat v podstatě s jakýmikoliv grafikami.“ Nová barevná kombinace výrazné modré se svěží letadlovou oranžovou se stane základem i pro grafiku webových stránek www.natour.cz, letáků, inzerátů a dalších nástrojů interní a externí komunikace i propagačních materiálů do podzimu 2011.
Nové logo
Jde o postupnou skutečnou a trvalou změnu, která se projeví vyšší kvalitou a vnímáním vyšší hodnoty značky v očích spotřebitele s cílem odlišit se od tisíců CK. Změna loga přispívá k firemnímu cíli více zvýraznit zaměření na jakékoliv pozemní služby návazné k letence. Letadlo v O symbolizuje specializaci a bude lépe zapamatovatelné díky emoční asociaci loajálních zákazníků (již s Natourem letěli), je tedy originální a relevantní. Protože u Natouru je každý zájezd/služební cesta v podstatě originál tím, že se sestavuje na přání zákazníka tak, aby se naplnila klientova očekávání.
– red –