– Povědomí o značce i hodnota značky během prvních dvou sezón od zahájení sponzorského projektu vzrostly.
– Letošní online kampaň „Pro dětský úsměv“ se společně s dalšími projekty stala aktivní nástrojem zodpovědného angažmá UniCredit v rámci sponzorování fotbalu.
– UEFA Champions League Trophy Tour prezentovaná UniCredit zavítá v příští sezóně do Ruska, na Ukrajinu a do Srbska.
Letošní sezóna sponzorství UEFA Champions League opět prokázala, jak významnou silou je pro UniCredit při podporování strategie master brandu, prosazování evropské image, posilování lokálních značek i obchodní činnosti prostřednictvím této prestižní platformy.
„Konkrétní výsledky dvou uplynulých sezón dokládají, že jako jedna ze špičkových evropských bank jsme se správně rozhodli jít úspěšnou cestou spolupráce s fotbalovou veřejností,“ uvedl Federico Ghizzoni, generální ředitel UniCredit a dodal: „Díky komplexní komunikaci, stejně jako velkému odhodlání zaměstnanců naší skupiny můžeme nyní věřit v posouvání našeho úspěšného sponzorství na ještě vyšší mety.“
UniCredit dosáhla mimořádného zviditelnění a její logo se uplatnilo ve spojení s iniciativami UEFA Champions League prostřednictvím bezmála 5 mld. kontaktů realizovaných v průběhu dvou minulých sezón.
Na mnoha trzích významně vzrostlo povědomí o značce. Celkově se takto povědomí o značce zvýšilo v období od listopadu 2009 do listopadu 2010 o 5 %.
Jak ukazují výsledky studií ekvity značky, od zahájení sponzorství UniCredit narostlo povědomí o značce, stejně jako připravenost nakupovat služby banky. V regionech, kde bylo sponzorství UEFA Champions League aktivně komunikováno, získala UniCredit mnoho nových kontaktů a následně klientů.
UEFA Champions League Trophy Tour prezentovaná UniCredit sehrává obzvláště významnou roli při budování image značky. Během posledních dvou let zavítala tour do 49 měst a výsledkem byla silná odezva u nefinančních médií, stejně jako generování silného mediálního potenciálu. UniCredit přivítala v rámci atraktivních putovních akcí celkem 228.500 návštěvníků a ve vztahu k Trophy Tour dosáhla návratnosti svých investic v poměru 374,5 %.
-red-