Agentura Asiana GTS, provozovatel nejrozšířenějšího českého on-line rezervačního systému Letuska.cz, představuje ve spolupráci se společností Amadeus Marketing CSA druhou generaci svého úspěšného produktu.
„Rozhodli jsme se jít cestou trvalého zdokonalování produktu raději než investovat do reklamních kampaní. I proto Vám dnes můžeme představit webový nástroj pro rezervace a prodej letenek, který poskytuje koncovému uživateli bez diskuse nejlepší možnosti samostatného vyhledání a rezervace letenky v ČR.“, uvádí Dr. Alexej Litvin, generální ředitel agentury Asiana GTS. „Nabízíme klientovi několik různých přístupů k vyhledání letenky podle toho, co je jeho hlavním kriteriem – ať už je to cena, čas, či třeba flexibilita v definování vlastních zastávek na cestě.“, dodává.
„Nová Letuška se od té předchozí liší zejména uvnitř systému, nicméně zapracovali jsme i na komfortu pro naše zákazníky. Ti mají kromě snadného přístupu k detailním informacím o letu či počasí ve zvolené destinaci dokonce také možnost rezervovat si konkrétní místo v letadle (tam, kde to letecká společnost umožňuje).“, přidává Tomáš Harmatha, vedoucí projektu Letuska.cz.
Služeb Letušky nyní využívá na pět set obchodních partnerů, mezi kterými jsou kromě mnoha cestovních kanceláří např. i servery letenky.cz, idnes.cz či ihned.cz. Během prvního roku své existence odbavila Letuška přes pět tisíc spokojených zákazníků.
Technologické centrum společnosti Amadeus, zastřešující stejnojmenný globální rezervační systém, vyhodnotilo vloni Letušku jako nejzdařilejší projekt na bázi Amadeus API ve střední a východní Evropě.