Obchod

Tesco opět rozděluje: věrným zákazníkům vrátí více než 200 milionů korun

O 50 milionů korun více než při druhém vyúčtování, které proběhlo v březnu, vrátí Tesco svým zákazníkům v rámci třetího vyúčtování věrnostního programu Clubcard, a to za období od 31. ledna do 1. května. Zákazníci obdrží poukázky na slevu ve výši 62,5 milionů korun a slevové kupony ve výši 139 milionů korun.

Zákazníci dostanou o 78 % více v kuponech než při posledním vyúčtování. „Kupony jsou určeny nejčastěji na nákup oblečení, pracích prášků a mléčných výrobků. Postupně se nám daří stále více optimalizovat jejich zacílení na různé skupiny zákazníků. Zákazníkům se úspěšně daří získávat body i díky platbě kreditní kartou Clubcard. Počítáme, že tento trend bude pokračovat,“ říká Peter Szabo, Clubcard manager Tesco, a dodává: „Do Clubcard se zaregistrovalo od září loňského roku více než 1,3 milionu zákazníků. Zákazníkům nejvíce vyhovuje, že kromě poukázek Clubcard získávají další slevy šité jim na míru.“

Česká republika je jedenáctou zemí, v níž Tesco věrnostní kartu Clubcard zavedlo. Držitelé karty sbírají za každý nákup body, které se v rámci pravidelného vyúčtování promění v „korunové“ poukázky a slevové kupóny.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!