ICT

“Hovoříme vaším jazykem” – to je heslo nové reklamní kampaně společnosti Novell

V rámci snahy získat nové trhy a znovu se dostat na vedoucí postavení v oblasti webových aktivit zahájila společnost Novell novou marketingovou iniciativu zaměřenou na propagaci výhod řešení značky Novell pro firemní klientelu.

Tato největší reklamní kampaň v historii firmy se objeví na televizních obrazovkách a v tištěných i on-line médiích na celém světě. Na rozdíl od umělé stimulace poptávky, která je tak obvyklá v dnešní reklamě na technologická řešení, tato kampaň ukazuje, jak společnost pomáhá firemním klientům uspokojovat klíčové podnikové nároky, jako je bezpečnost a návratnost investic, čímž umožňuje, aby se věnovali své hlavní činnosti a nemuseli se zabývat správou sítě.

“Společnost Novell se postupně změnila z organizace zabývající se čistě sítěmi na společnost nabízející komplexní řešení pomáhající firmám zabezpečit jejich podnikatelskou činnost, využívat web pro jejich aktivity a snadněji integrovat a spravovat jejich sítě,” uvedl zástupce vedoucího kanceláře generálního ředitele společnosti Novell, Chris Stone. “Prostřednictvím této kampaně informujeme organizace, že jejich závažné podnikové problémy lze řešit s pomocí nových řešení Novell, která jim zároveň zajistí spolehlivost a bezpečnost, jež od našich produktů očekávají.”

Nová kampaň se vyhýbá nadužívaným – a velmi často i zneužívaným – technologickým frázím a výrazům pomocí vtipných, ale zároveň přesných zobrazení aktuálních podnikových problémů. Tématem kampaně a současně klíčovým sdělením pro firmy je heslo “Hovoříme vaším jazykem”. Zahájení kampaně následuje poté, co společnost Novell soustředila svou strategii pronikání na trh na následující čtyři oblasti: Novell Nsure pro řešení bezpečné správy identit, Novell extend pro vývoj a integraci webových aplikací, Novell Nterprise pro krosplatformní síťové služby a Novell Ngage pro poradenské a profesionální služby. Tato kampaň, zahrnující tři televizní spoty a čtyři tištěné reklamy, má celosvětový rozsah a je integrovaná v rámci všech médií. S ohledem na posun zájmu společnosti Novell směrem k firemním řešením se kampaň zaměřuje na rozhodující pracovníky ve firmách, takže se objeví zejména v televizních pořadech týkajících se podnikání a v obchodních a odborných novinách a časopisech. Kampaň zahrnuje rozsáhlou on-line část a představí rovněž inzerci, která má působit na obchodníky, kteří hodně cestují.)

“Společnost Novell je známá svými dokonalými technologiemi. Teď se ale chceme stát známými i svými dokonalými řešeními,” řekla marketingová ředitelka společnosti Novell, Debra Bergevineová. “Překřičet všechny ty reklamní triky, které dodavatelé informačních technologií zhusta využívají, není snadné, ale domnívám se, že tahle kampaň to dokáže. Nezaměřujeme se na ty nejnáročnější technologické funkce, ale na podniky našich zákazníků a na to, jak jim naše společnost může pomoci, a tak by to mělo být. Díky téhle kampani se bude trh dívat na společnost Novel v jiném světle.”

Některé prvky nové reklamní kampaně společnosti Novell si můžete prohlédnou na adrese www.novell.com/advertising .

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!