Agentura Lesensky.cz se dohodla na spolupráci v oblasti public relations se společností INVIA.CZ, která je největším online prodejcem zájezdů na českém internetu. Primárním cílem spolupráce je nastavení profesionálně řízené komunikační strategie vůči všem typům médií.
Společnost INVIA.CZ hodlá ve druhé polovině roku intenzivněji propagovat svou nabídku a více komunikovat své nesporné výhody v oblasti cestovního ruchu. Pomoci jí v tom má agentura Lesensky.cz, pro kterou se INVIA.CZ rozhodla na základě zajímavých referencí, bohatých zkušeností s online obchodováním a dobrou orientací v oblasti cestovního ruchu.
„Naše klienty si pečlivě vybíráme, vhodného partnera v oblasti cestovního ruchu jsme proto hledali více než rok. Důvěra ze strany největšího online hráče, který udává trendy na trhu, je pro nás samozřejmě zavazující. Pevně však věřím, že se nám podaří dostát naší pověsti a nastolit dlouhodobou spolupráci,“ uvedl Petr Lesenský, ředitel agentury Lesensky.cz.
-red-