ICT

Řešení Avaya Interaction Center získalo ocenění Produkt roku 2002, udělované časopisem CIS Magazine

Časopis Customer Interaction Solutions (Řešení pro interakci se zákazníky) každoročně uděluje své ocenění Produkt roku těm firmám, jež prokázaly mimořádnou technologickou vyspělost a propracovanost svých aplikací.

Oceněním produkt roku jsou vyznamenávány vybrané produkty a služby, které podle časopisu nejvíce pomáhají a prospívají jak uživatelům, tak i samotným firmám z hlediska návratnosti investic.

V dobách ztenčujících se rozpočtů, kdy je každá částka, určená na investice do technologie vzácná, je životně důležité, aby kapitálové investice do technologií a služeb byly co nejuváženější, aby byly urychlena návratnost investic a současně byly zlepšeny firemní procesy a především celkový chod firem, jež si tyto technologie pořizují.

Redaktoři časopisu Customer Interaction Solutions pro své čtenáře vytvořili seznam těch nejlepších z nejlepších produktů. Seznam zahrnuje celou řadu kategorií, ve kterých jsou vždy jen ty nejlepší produkty z dané oblasti. Tak jako vždy vás vyzýváme, abyste si sami udělali vlastní průzkum, jež by vám pomohl vybrat ty technologie a firmy, která nejlépe vyhovují potřebám vaší společnosti a především tomu nejcennějšímu co máte, vašim zákazníkům.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!