On-line

Slevotéka vydává pravidla chování pro své obchodní partnery

Slevotéka se stala stabilní součástí trhu kolektivního nakupování a po vydání etického kodexu vydává také pravidla chování pro své obchodní partnery.

Podobný boom jako na straně portálů kolektivního nakupování je i na straně poskytovatelů služeb. Občas ale dochází k nepochopení kolektivního nakupování z jejich strany, v horším případě ke zneužití tohoto modelu.

„Na tento problém reagujeme úpravou naší smlouvy a vydáním pravidel chování pro naše obchodní partnery,“ uvedl Lukáš Przybylski, majitel společnosti Slevoteka.cz.

Tato pravidla obsahují mimo jiné to, že poskytovatel

• nebude uměle navyšovat ceny svých produktů, aby tak dosáhnul vyšších slev
• ke společnosti Slevoteka.cz i k jejím zákazníkům bude vystupovat transparentně
• neumožní prodej takového počtu kuponů, který kapacitně nedokáže uspokojit
• bude k zákazníkům získaným přes společnost Slevoteka.cz přistupovat se stejnou péčí jako ke všem ostatním
• bude zákazníkům společnosti Slevoteka.cz poskytovat služby v kvalitě odpovídající minimálně obvyklým standardům a normám v daném odvětví
• nebude uměle navyšovat ceny jiných služeb, aby se mu sleva vrátila na jiných položkách

Společnost Slevoteka.cz nebude v případě porušení těchto pravidel s příslušnými poskytovateli dále spolupracovat.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!