Slevotéka se stala stabilní součástí trhu kolektivního nakupování a po vydání etického kodexu vydává také pravidla chování pro své obchodní partnery.
Podobný boom jako na straně portálů kolektivního nakupování je i na straně poskytovatelů služeb. Občas ale dochází k nepochopení kolektivního nakupování z jejich strany, v horším případě ke zneužití tohoto modelu.
„Na tento problém reagujeme úpravou naší smlouvy a vydáním pravidel chování pro naše obchodní partnery,“ uvedl Lukáš Przybylski, majitel společnosti Slevoteka.cz.
Tato pravidla obsahují mimo jiné to, že poskytovatel
• nebude uměle navyšovat ceny svých produktů, aby tak dosáhnul vyšších slev
• ke společnosti Slevoteka.cz i k jejím zákazníkům bude vystupovat transparentně
• neumožní prodej takového počtu kuponů, který kapacitně nedokáže uspokojit
• bude k zákazníkům získaným přes společnost Slevoteka.cz přistupovat se stejnou péčí jako ke všem ostatním
• bude zákazníkům společnosti Slevoteka.cz poskytovat služby v kvalitě odpovídající minimálně obvyklým standardům a normám v daném odvětví
• nebude uměle navyšovat ceny jiných služeb, aby se mu sleva vrátila na jiných položkách
Společnost Slevoteka.cz nebude v případě porušení těchto pravidel s příslušnými poskytovateli dále spolupracovat.
-red-