Po dvouměsíčním testovacím provozu byl oficiálně zahájen start vyhledávače výhodných nabídek na mapě www.mapyon.cz, který umožňuje kamenným obchodům novým efektivním způsobem oslovovat zákazníky v jejich okolí.
Během několika vteřin mohou obchodníci či například majitelé restaurací a ubytovacích zařízení umístit svoji výhodnou nabídku na mapu a začít tak oslovovat tisíce zákazníků ve svém okolí. Portál v první fázi pokrývá velká a středně velká města v celé republice: Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Liberec, Plzeň a další.
Na rozdíl od pasivních internetových katalogových zápisů je nabídka zobrazena hned, přehledně a obchodník ji může jednoduše spravovat. Spolu s registrací získá přístup i k dalším marketingovým tipům a nástrojům na podporu prodejů. Způsob rezervace a platby závisí na volbě obchodníka. Každý zájemce si může službu bezplatně vyzkoušet po dobu jednoho měsíce, a poté si může zvolit měsíční či roční placenou službu.
Silnou stránkou nové služby je především vizuální propojení nabídek s interaktivní mapou. To usnadní uživatelům i momentální rozhodnutí, což je praktické zejména u služeb z okruhu aktivního životního stylu, relaxace, ubytování a samozřejmě u nabídek restaurací. Přiblížením si zákazník najde na mapě například restauraci, která nabízí slevu přímo v lokalitě, kde se právě nachází. Samozřejmostí je i varianta portálu pro mobilní telefony.
Součástí služby je rozsáhlý filtr, pomocí kterého si zákazníci mohou vybrat nabídku podle místa, typu služby, ceny, doby platnosti slevy atd. Zákazník si navíc může zvolit možnost pravidelného zasílání upozornění na nabídky, které si předem definuje.
„Každý chce ušetřit peníze a čas. Peníze u nás koncový zákazník ušetří pomocí nabízených slev a čas díky přehledné grafice portálu a snadnému vyhledávání. Naším cílem je vytvořit přímý a rychlý komunikační a prodejní kanál mezi podnikatelem a jeho zákazníkem,“ říká Viktor Mastník, ředitel společnosti Mapyon.
-red-