Firemní profil dopravní a logistické skupiny AWT zabodoval v prestižní marketingové soutěži Zlatý středník. V celostátní konkurenci si odnesl ocenění za kvalitu Top Rated. Cenu získal krátce poté, co jej skupina AWT nechala vytvořit. Anketa Zlatý středník je odborníky považována za nejprestižnější hodnocení firemních tiskovin a internetových stránek v České republice.
Profil skupiny AWT představuje na šestnácti stránkách A4 skupinu AWT i komplexní nabídku jejích služeb. Je určený především pro naše zákazníky a obchodní partnery, a to ve třech jazykových mutacích – české, anglické a německé. Díky výrazné oranžovo-černé barevné kombinaci je nepřehlédnutelný i v záplavě jiných marketingových materiálů.
„Jsme rádi, že vedle našich obchodních partnerů zaujal profil skupiny AWT i odbornou marketingovou veřejnost. Je to pro nás důkazem, že jsme se vydali správnou cestou,“ uvedl ředitel korporátní komunikace skupiny Petr Jonák.
V svém profilu skupina AWT poprvé použila charakteristické černé obrysy na oranžovém pozadí. Ty nyní používá i na všech svých webových stránkách (www.awt.eu, www.awt-cechofracht.cz a www.awt-rekultivace.cz) a nejnověji i v produktových listech, detailně popisující jednotlivé nabízené služby.
Soutěž Zlatý středník každoročně oceňuje firemní periodické i neperiodické publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Vyhlašovatelem soutěže je PR Klub a soutěž je podporována Asociací PR agentur, časopisy Marketing&Media a Trend Marketing, Českou marketingovou společností nebo Marketingovým klubem ČR.
-red-