Po Kofole Original, Kofole Citrus a Kofole Bez cukru představuje Kofola další osvěžující nápoj s nezaměnitelnou příchutí – Kofolu Višňovou 0,5L. Nová příchuť je uvedena v rámci kampaně s veselými ponožkami Dobronožkami, které pomáhají získat peníze pro občanské sdružení Loutky v nemocnici. Více informací o nové Kofole Višňové i o Dobronožkách je možné získat na www.kofola-dobronozky.cz.
Nová příchuť višní dává Kofole novou, bohatou a osvěžující chuť, kterou zákazníci jistě ocení nejen v nadcházejícím létu.
Základem nové Kofoly Višňové je oblíbený sirup KOFO vyráběný podle originální receptury a složený ze 14 látek přírodního charakteru, které dodávají tomuto nápoji nezaměnitelnou chuť a charakteristické aroma. Na rozdíl od konkurenčních kolových nápojů má Kofola Višňová, stejně jako všechny výrobky značky Kofola kromě Kofoly Bez cukru, o třetinu nižší obsah cukru a neobsahuje kyselinu fosforečnou.
Kofola Višňová je čtvrtým produktem v této řadě po Kofole Original, Kofole Citrus a Kofole Bez cukru. K dispozici je ve formátu 0,5L PET, zakoupit ji lze za cenu 14,90 Kč.
Marketingově je nový produkt podpořen nejen novým spotem v TV, ale také prostřednictvím POSM, internetu a PR kampaně. Na kampani Kofola spolupracovala s reklamní agenturou Kaspen.
-red-