Nárůst transakcí o 276 % – takový je výsledek meziročního srovnání výběru hotovosti prostřednictvím služby CashBack za roky 2009 a 2010. Celkově si pak klienti ČSOB a Poštovní spořitelny vybrali na pokladnách v obchodech hotovost ve výši bezmála 200 milionů korun.
„Průměrná částka výběru hotovosti se pohybuje okolo 1200 korun, přičemž klienti ČSOB a Poštovní spořitelny mají aktuálně možnost výběru na bezmála 1300 místech,“ říká Leila Goulliová, ředitelka přímého prodeje Poštovní spořitelny. Takzvaně „cashbackovat“ lze na pokladnách řetězců COOP, Albert, v síti čerpacích stanic EuroOil a všude tam, kde naleznete označení „CashBack“.
Využití služby CashBack je pro klienty Poštovní spořitelny a ČSOB zcela bez poplatků. Podmínkou je nákup zboží v minimální hodnotě 300 Kč a platba kartou na pokladně obchodníka. Výběr hotovosti je možný až do výše 1 500 korun v rámci jedné transakce.
„Lidé začínají přijímat službu CashBack za svou a vnímají ji jako dostupnou alternativu bankomatům, kterých je především na malých městech a na vesnicích na rozdíl od obchodních řetězců logicky málo,“ dodává Leila Goulliová. Zvýšený zájem o CashBack lze také vnímat jako důkaz, že lidé se stále více učí rozumně zacházet se svými penězi a aktivně vyhledávají všechny možnosti, jak ušetřit nejen finance, ale také čas.
-red-