Obchod

Heineken představil novou globální kampaň The Entrance

Reklamní spot s názvem The Entrance je výkladní skříní nové globální kampaně značky Heineken. Poprvé se v premiéře představí na letošním ročníku mezinárodního reklamního festivalu PIAF 2011, který se konal v Národní galerii v Praze. Nový spot, který se za účasti více než stovky herců a pod taktovkou režiséra Fredrika Bonda, natáčel v paláci poblíž Barcelony, s největší pravděpodobností už brzy uvidí návštěvníci českých kin. Ke shlédnutí je samozřejmě i online.

V současnosti mohou spot shlédnout návštěvníci webu na adrese www.piaf.cz., kde hlasují o nejlepší pivní reklamu. Do speciální kategorie Best Beer Ad se letos přihlásilo deset soutěžících z celého světa. Heineken zde představuje hned dvě reklamy, vedle The Entrance také spot Krátké setkání. Příběh ženy a muže se odehrává ve vlaku a má překvapivé rozuzlení.

Festival PIAF 2011, který má kromě vlastní prestižní soutěže dále na programu konference, diskuse a workshopy, je určen zadavatelům i poskytovatelům reklamy.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!