Společnost Akzo Nobel Coatings CZ v rámci podpory aktivit prodeje i letos přichází s věrnostním programem Dulux Profi Club. Ten nově prostřednictvím bonusových bodů odmění provozovatele prodejen a samotné prodejce za dodržení merchandisingových standardů a stanoveného obratu a nabídne jim bohatý výběr exkluzivních dárků.
„Věrnostní program Dulux Profi Club jsme rozdělili na dvě části. Provozovatelé obchodů mají možnost za určitý obrat zboží a dodržení merchandisingových standardů získat exkluzivní plavbu lodí z Benátek do Alexandrie. V tomto segmentu oslovíme více než 100 obchodů v České republice a 40 na Slovensku,“ vysvětluje mechanismus David Hůla, marketingový manažer Akzo Nobel Coatings pro Českou republiku a Slovensko.
„Rozhodli jsme se cílit také na samotné prodavače, kteří mohou hrát při konečném rozhodování spotřebitele klíčovou roli,“ komentuje Hůla. „Věrnostní program jim, na rozdíl od provozovatelů obchodů, přinese možnost získání exkluzivních cen, jako jsou například let balónem nebo 3D televize. Zájemci budou moci vybírat ze segmentů elektro, hobby a volný čas. Budeme komunikovat s prodavači z více než 120 obchodů v České republice a 60 na Slovensku,“ doplňuje Hůla.
Dulux Profi Club odstartoval 1. dubna formou distribuce materiálů prostřednictvím obchodních zástupců Akzo Nobel Coatings CZ ve vybraných Color centrech, kde se prodávají barvy Dulux. Od 1. května mohou zájemci vybírat své odměny za bonusové body přímo online, a to na microsite www.dulux-club.cz
-red-