Největší seriál promo akcí ve své tříleté historii chystá v barech a klubech na květen a červen značka Becherovka Lemond. Vybraná místa rozsvítí netradiční zábavou pro mladé. Akce bude úzce spojena s webem a facebookem. Na webových stránkách si fanoušci likéru zvolí Lemondstar, největší hvězdu seriálu. Kampaň v regionálních mutacích poběží v rádiích sítě Fajn. Znělku akce složil Jan Kleník (ex. Ohm Square, Sklenik).
„Promo akce na patnácti místech po celé ČR je z hlediska náročnosti produkce největší v historii Lemondu. Cílí na mladé lidi, kteří se chtějí bavit a sdílet svou radost s přáteli,“ řekl manažer značky Becherovka Lemond Marek Grabovský.
Lemond rozsvítí párty skvělou zábavou pro mladé lidi od 20 let. O zábavu se postará promo tým, který má nachystán i speciální „Lemond shotboard“. Sedm lidí najednou si užije rituál, při kterém si vychutnají panáka Lemondu najednou a v těsné blízkosti u sebe.
Důležitým prvkem akcí bude jejich úzké propojení s internetem. Jedním z pilířů komunikace bude facebook, jehož prostřednictvím si lidé budou posílat virtuální svítící panáky a zvát se tak navzájem na akce. Na webových stránkách www.lemond.cz budou umístěny fotky ze všech akcí a lidé si zvolí svou Lemondstar, tedy největší hvězdu seriálu. Dalším prvkem internetové kampaně bude direct mailing a bannery na vybraných webech pro mladé.
Akce bude podpořena kampaní v rádiích sítě Fajn, a to vždy týden před akcí v regionu, kde se bude akce konat. Značka využije i netradiční OOH plochy v místě konání a silná bude visibilita značky přímo v klubech.
-red-