Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – deodoranty pro ženy i pro muže

Institut pro výzkum trhu GfK Praha zařazuje pravidelně do svého měsíčního omnibusového (vícetematického) výzkumu otázky, jejichž cílem je zjišťovat spontánní znalost značek ve vybraných skupinách výrobků mezi českou veřejností.

Ke zjištění tohoto cíle je používáno metody osobního dotazování (face-to-face) v celé České republice. Dotazování se uskutečňuje v souboru 1 000 občanů České republiky ve věku od 15 do 79 let vybraných na základě stratifikovaného vícestupňového náhodného výběru.

Sortiment deodorantů pro ženy i pro muže je v paměti respondentů velmi známý, a proto nepřekvapilo, že spontánně jmenovali 99 značek. Proti roku 2001 se pořadí značek nezměnilo, ale u četností znalosti jednotlivých značek došlo k určitým změnám. V popředí „se drží“ Nivea (46,9 %) a Adidas (42,4 %). Na dalších místech jsou značky Old spice (29 %), Fa (35 %) a Rexona (31 %).

Graf:
Deodoranty pro ženy i pro muže

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!