K poslednímu dni roku 2002 registrovala společnost RadioMobil a.s. 3 509 593 zákazníků, což představuje meziroční čistý nárůst zákaznické základny téměř o 660 tisíc. Společnost RadioMobil provozující síť T-Mobile se tak stala nejúspěšnějším domácím operátorem.
Rok 2002 proběhl ve znamení změny značky z Paegas na T-Mobile. „Dosažené vítězství svědčí o tom, že nová značka T-Mobile získala ve velmi krátké době nejen vysokou prestiž, ale zároveň motivovala nejvíce zákazníků k volbě globálního operátora“, komentuje dosažené výsledky generální ředitel Radiomobilu Roland Mahler.
Výhody, které přináší členství operátora ve světové skupině T-Mobile, oceňují především firemní zákazníci, a to jak z řad velkých, tak středních a malých firem. Mezi klíčové zákazníky se v poslední době zařadily například společnosti Skanska a Unipetrol. Nově obnovil smlouvu další významný zákazník – Škoda Auto.
O úspěšnosti světové značky svědčí také fakt, že skupina T-Mobile získala prestižní ocenění World Communication Awards 2002 v kategorii Nejlepší mobilní operátor pro Evropu, Střední východ a Afriku.