Krátce po změně vlastníka představuje U:fon nové, omlazené logo. „Naše nové logo dál rozvíjí to původní, ale je modernější a navíc vyjadřuje některé změny, kterými U:fon v posledním roce prošel,“ říká Jana Studničková, marketingová a obchodní ředitelka MobilKomu, který síť U:fon provozuje. Autorem návrhu je agentura AnFas.
Staré logo
Nové logo
„Hlavní změna je patrná na první pohled – logo U:fon ztrácí anténu. Chceme tak symbolicky vyjádřit fakt, že technologie pro nás není to nejdůležitější, hlavní jsou služby, které poskytujeme našim zákazníkům. Navíc letos jsme spustili i aDSL službu, takže anténa ztrácí původní opodstatnění,“ vysvětluje Studničková. Nové logo se začne ve vizuálech a kampaních U:fona objevovat postupně od konce dubna.
Další změny jsou méně viditelné, ale praktické. Především je zvolen nový, modernější, bezpatkový font. A zjednodušuje se i použití charakteristické dvojtečky, která nyní bude vždy držet jednotnou barevnost s nápisem U:fon (dosud se barvy střídaly).
„Základní podoby nového loga jsou pouze prvním krokem. Nyní zpracováváme i další kreativní variace základního tvaru i barevné škály tak, abychom nebyli nijak omezováni při aplikacích pro různé příležitosti a na různé materiály,“ doplňuje Studničková.
– red –